AN AUTUMN MORNING


SONBAHARDA BİR SABAH ANTALYA

Hemen hergün sabahları bisiklete binerim…

Bugün sabah hava biraz rüzgarlı idi ve açık alanda sürmek zor olabilir diye düşündüm… Şehir içinde kalmaya karar verdim, sabahın bana bazı süprizler sunacağını bilmeden…

Parkdan geçerken ilk önce; nemsiz bir havada ne güzel görünüyor diye düşündüm, ” Konyaaltı, Bey Dağları ve Antalya Körfezi ”… Tam ” Kemer ” diyecektim ki, ” Bahtılı/Çakırlar ” istikametindeki bir tepenin ardından dumanlar çıktığını gördüm… Sanırım; koruluk alanlarımızdan biri daha yanıyordu…

Orta Mirador’a geldiğimde ise; gökkuşağı renklerine boyanmış merdiven ile karşılaştım..İçimde bir bahar sevinci…

Kaleiçi’ne gireyim mi-girmeyeyim mi falan diye düşünürken; birden içerde buldum kendimi…

2008-2010 yılları arasında sıklıkla ve çoğunlukla sabahları bazende akşamüstleri gelip; sokak-sokak, adım-adım panoramik fotoğraflar çektiğim KALEİÇİ…..

O zamanlarda daha az hareketli olan bu sokaklarda şimdi; gurme mekanları yada sokak barlarını, şarap evlerini görmek çok hoş…Hatta, “bu işde benim de parmağım var” diye bile düşünüyorum…

Derken; o daracık sokak duvarlarından, sağlı-sollu pespembe bir coşku ile öbek-öbek fırlamış “BEGONVİL”ler… Genzinizi yakan “YASEMEN” kokuları… Taş döşeli daracık ara yollar…. İmparator Hadrianus ve eşi Sabrina’nın yürüdüğü KRAL YOLU’nda sabah koşusuna çıkan Kuzey Avrupalı turistler…

İŞTE BİR ANTALYA SABAHI

GÜNAYDIN HERKESE… İYİ VE GÜZEL BİR GÜN GEÇİRMENİZ UMUDUYLA…

NR006_1998AABU29 © Levent ŞEN

NR006_1998AABU29 © Levent ŞEN

I thought this while cycling…

I thought this while cycling…

 

Thanks for following me

